»» سرمایه‌گذاری سنگین آئودی برای رقابت در بازار لوکس‌ها

»» سرمایه‌گذاری سنگین آئودی برای رقابت در بازار لوکس‌ها

آئودی می‌خواهد فراتر از دو رقیب هم‌وطن خود یعنی مرسدس بنز و ب‌ام‌و قرار بگیرد. بنابراین از اکنون تا سال 2020 برنامه‌ریزی فشرده و سنگینی را تدارک دیده که شامل معرفی بیش از 60 مدل جدید می‌شود.

Audi-Concept
به گفته بلومبرگ، آئودی به عنوان بازوی سازنده خودروهای لوکس در گروه فولکس واگن، بودجه ای 24 میلیارد یورویی (تقریباً معادل 29 میلیارد دلار) را برای تولید مدلهای جدید صرف خواهد کرد. این شرکت با مدیر طراحی جدید خود، قصد دارد محصولات متمایز و برجسته ای را به تدریج وارد بازار کند. کوپه لوکس پرولوگ اولین محصول این طراح به شمار می‌رود که به تدریج، زبان طراحی آن روی محصولات بیشتری مشاهده خواهد شد.

Audi-Concept

Audi-Concept

Audi-Concept
کارخانه جدید آئودی در مکزیک برای تولید مدل کراس آور Q5 و همچنین کراس آور کوچک Q1 از سال 2016 راه اندازی خواهد شد. آئودی همچنین مدل Q7 را با پیشرانه الکتریکی E-Tron را به استقبال تسلا مدل X خواهد فرستاد.

Audi-Concept

Audi-Concept

Audi-Concept
آئودی با فاصله 43 هزار دستگاهی فروش در سال 2014 نسبت به ب‌ام‌و در جایگاه پایین‌تری قرار گرفته است. فولکس‌واگن با تقویت آئودی حتی راه را برای غلبه بر تویوتا به عنوان خودروساز شماره یک جهان باز خواهد کرد. آیا چنین سرمایه‌گذاری سنگینی می‌تواند برای آئودی مثمرثمر باشد و این شرکت را در جایگاهی بالاتر از ب‌ام‌و قرار دهد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 دی 1393برچسب:,

] [ 9:17 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]